„V jednoduchosti je krása, síla a efektivita“

STARLIFE

Produkty zdarma

PROGRAM AUTO 333

Pexeso

Dárkové balení

Kategorie:

STARLIFE INTERNATIONAL CONVENTION.png

Potíže:

NOVINKY

| 15:02:02

Změna u produktu...

U produktu JOINT ACTIVITY STAR #7187, dochází ke změně tvaru, velikosti a barvy tablety. Obsah aktivních látek, velikost balení i ceny zůstávají beze změny.
| 08:15:40

Předobjednávka MULTI STAR...

| 14:23:34

Změna u produktu...

U produktu LECITHIN 500 STAR #2720, dochází ke změně tvaru a velikosti tobolky. Obsah aktivních látek, velikost balení i ceny zůstávají beze změny.
| 11:08:05

MOŘE 10/2017...

| 02:51:33

Pozvánka na Letní Workshop 17. 6. 2017...

| 13:57:01

Telefonická poradna OTS – MUDr. Renáta Růžková...

Z důvodu státních svátků je přesunuta telefonická poradna MUDr. Renáty Růžkové na tyto dny:

úterý 2.5.2017 => 16 - 17 hodin
úterý 9.5.2017 => 16 - 17 hodin
| 09:44:16

Maličkosti, které potěší…...

| 14:35:05

Změna u produktů...

U produktu POTASSIUM STAR #1540, dochází ke změně tvaru a velikosti tablety. Obsah aktivních látek, velikost balení i ceny zůstávají beze změny.

U produktu GLUTAMINE STAR #4566, dochází ke změně tvaru a velikosti tablety. Obsah aktivních látek, velikost balení i ceny zůstávají beze změny.

| 13:36:26

STARLIFE je generálním partnerem seriálu výšlapů „Koruna Česka aneb nahoru na horu“...

Koruna Česka

Od svého vzniku je společnost STARLIFE velkým propagátorem pohybu a zdravého životního stylu a samozřejmě i významným dodavatelem vitamínových produktů, a to nejen v České republice. V současné době má naše společnost své odběratele v dalších zhruba 30 státech. V naší zemi se od této soboty dostanou produkty STARLIFE i do nejvyšších míst. Naše společnost se totiž stala generálním partnerem seriálu, který je mezi akcemi pro pohybu chtivou veřejnost naprosto ojedinělý. Robert Změlík, majitel firmy k tomu řekl: „K úspěchům v atletické kariéře mi sice výrazně pomohly stovky hodin v posilovnách, tělocvičnách a halách, ale přesto tvrdím, že není nad pohyb v přírodě. A protože v rámci projektu „Koruny Česka“ se můžete dostat na nejkrásnější místa u nás, spojení společnosti STARLIFE s tímto seriálem bylo logickým krokem.“

Projekt „Koruna Česka aneb nahoru na horu“ zahrnuje výšlapy na 14 vrcholů našich pohoří. Startuje už tuto sobotu v Mrákotíně výšlapem na Javořici, nejvyšší horu Českomoravské vrchoviny. A jeden účastník bude nepřehlédnutelný - olympijský vítěz v judu Lukáš Krpálek. Až do 7. října mohou účastníci, a to vždy v doprovodu nějakého slavného českého sportovce současnosti nebo nedávné minulosti zdolávat Sněžku, Praděd a další naše horské velikány. V baťůžku, který vyfasují od pořadatelů, si přitom kromě svačiny v retro stylu (salám, sýr, tatranka, paštika a pečivo) ponesou i balíček vitamínů od STARLIFE.

Šlapat bude každý takříkajíc „na pohodu“, přesto má celý seriál i nemalý soutěžní charakter. Každý, kdo v jeho rámci zdolá 7 vrcholů nebo vyšlape 8.848 výškových metrů, bude zařazen do slosování o ceny, které rozhodně stojí za litry potu i pár puchýřů na nohou. Například STARLIFE zapůjčí jednomu výherci zdarma osobní automobil značky Škoda na dobu 6 měsíců. Jiný „zasloužilý vrchař“ dostane zájezd na Zimní olympijské hry 2018 od oficiálního prodejce - agentury IBTravel. Podrobnosti k celému seriálu najdete na stránkách www.korunacr.cz.

| 16:07:20

Vizitky...

Máme nový vzhled vizitek. VIZITKA papírová oboustranná je za úžasnou cenu 1,50 Kč/1ks.


Zadní strana:

Facebook

PROGRAM AUTO 333

Pokud máte zájem o automobil, tak jste tady správně

Nabízíme, za určitých pravidel a podmínek,
možnost podnájmu automobilu po dobu jednoho roku.

Princip je velice jednoduchý:

  • pokud splňujete podmínky pro přidělení automobilu, klikněte na něj
  • podmínky pro přidělení:
    Škoda Fabia = 100 PV a 1.200 BPGV, bezdlužnost vůči STARLIFE
    Škoda Octavia = 100 PV a 5.000 BPGV, bezdlužnost vůči STARLIFE
    Škoda Superb = 100 PV, minimálně pozice PRESIDENTIAL a více než 12.000 BPGV, bezdlužnost vůči STARLIFE
    Škoda Kodiaq = 100 PV a minimálně pozice CRYSTAL DIAMOND
  • vytvoří se pořadník zájemců, kteří budou průběžně kontaktováni společností STARLIFE s dotazem, zda jejich zájem trvá:
    NE = nic se neděje
    ANO = na základě posouzení aktivity daného zájemce bude/nebude automobil přidělen


Škoda Fabia Combi 1,2 TSI
81 kW, manuál
Chybí Vám:
Pořadník (Vy/celkem):

Škoda Octavia Combi 1,6 TDI
85 kW, manuál
Chybí Vám:
Pořadník (Vy/celkem):

Škoda Superb Combi 2,0 TDI
110 kW, automat
Chybí Vám:
Pořadník (Vy/celkem):

Škoda Kodiaq 2,0 TDI
110 kW, automat
Chybí Vám:
Pořadník (Vy/celkem):
Děkujeme za projevený zájem,
naši pracovníci Vás budou kontaktovat.

Pro zařazení do pořadníku žadatele o automobil
prosím vyplňte následující test:

  1. Znáte podmínky plnění v programu AUTO 333?
    • Ne
    • Ano, stačí se jednou kvalifikovat a mám auto zdarma
    • Ano, znám podmínky AUTO 333
  2. Jaká jsou kritéria pro přidělení automobilu společností STARLIFE v programu AUTO 333?
    • Splnit požadovanou výši PV a BPGV, a po té se přihlásit do programu AUTO 333
    • Splnit požadovanou výši BPGV, a po té se přihlásit do programu AUTO 333
    • Nemusí se nic plnit, stačí záruka sponzora
  3. Jaká kritéria jsou sledována pro výši měsíční platby za automobil v programu AUTO 333?
    • Měsíční částka je stejná bez ohledu plnění jakéhokoli plánu
    • Je potřeba plnit PV, registrace a BPGV
    • Je potřeba plnit PV a BPGV
  4. Jaké PV a BPGV musíte udělat pro podání žádosti na automobil Škoda Fabia v programu AUTO 333?
    • 1 999 BPGV
    • 5 000 BPGV
    • 1 200 BPGV
  5. Jaké PV a BPGV musíte udělat pro podání žádosti na automobil Škoda Octavia v programu AUTO 333?
    • 1 999 BPGV
    • 5 000 BPGV
    • 1 200 BPGV
  6. Jedním z kritérií pro výši měsíční platby u Škoda Octavia je osobní nákup ve výši 100 PV. Kolik je u Škoda Fabia?
    • 50 PV
    • 100 PV
    • 10 PV
  7. Kdy dostanu svou první fakturu?
    • Po ukončení prvního měsíce
    • Při převzetí automobilu
    • Nejpozději při převzetí automobilu musí být faktura uhrazena. Fakturu lze uhradit hotově nebo platební kartou na centrále společnosti STARLIFE v den převzetí vozu.
  8. Kdy dostávám faktury k úhradě měsíční částky (na základě splnění podmínek AUTO 333)?
    • Po ukončení daného měsíce na základě výsledků PV a BPGV
    • Na počátku daného měsíce na základě výsledků PV a BPGV měsíce před-předchozího (aktuální měsíc minus 2)
    • Na počátku měsíce neboť částka je stále stejná
  9. Co se stane, pokud nezaplatím svou fakturu za užívání automobilu?
    • Pokud nezaplatím omylem jednu fakturu, budu upomenut a při uhrazení pokračuji v užívání auta. Pokud neuhradím ani na upomínku nebo nezaplatím dvě faktury musím odevzdat automobil na centrálu STARLIFE a uhradit dlužné částky za všechny měsíce.
    • Nic se nestane
    • Částka je odečtena sponzorovi DIAMOND z bonusu
  10. Kde mohu zjistit svou výši faktury a zda mám či nemám zaplaceno?
    • Na prodejně STARLIFE
    • Na www.starlife.cz v sekci AUTO 333, záložka faktury
    • Nemohu nikde, musím počkat až mi přijde poštou
  11. Kdy a kam pojedu s vozem na servisní kontrolu?
    • Ve chvíli, kdy mne upozorní palubní počítač, že „je čas“, objednám se do autorizovaného servisu, dle značky vozidla
    • Nikam jezdit nebudu, k servisní kontrole nedojde
    • Kamkoliv
  12. Čím by mělo být vozidlo vybaveno od 1. listopadu do 31. března?
    • Zimními pneumatikami
    • Slunečními brýlemi pro spolujezdce
    • Sněhovými řetězy
  13. Kdo zajišťuje a platí zimní pneumatiky, pokud dostanu auto na letních pneumatikách a obráceně?
    • Za zimní pneumatiky vozu odpovídá ten, kdo s vozem jezdí. Tedy já (nájemce).
    • STARLIFE
    • Sponzoři
  14. Jak budu postupovat, pokud začne kontrolka na palubní desce signalizovat závadu?
    • Pojedu s vozem do autorizovaného servisu a zavolám na STARLIFE zodpovědnou osobu
    • Nebudu dělat nic
    • Zavolám do STARLIFE zodpovědnou osobu
  15. Jak najdu v případě potřeby nejbližší servis Škoda?
    • Počkám až půjde kolem chudý pocestný a informaci s ním vyměním za tvarohovou buchtu
    • Najdu telefonní budku a podívám se do Zlatých stránek
    • V navigaci zvolím „Nový cíl“, napíši „servis škoda“ a navigace mi nabídne všechny nejbližší autorizované servisy
  16. Co udělám, pokud auto začne mít jiné jízdní vlastnosti, než když jste ho převzal?
    • Budu se zajímat proč je tomu tak. Zajedu do autorizovaného servisu a zavolám na STARLIFE zospovědnou osobu.
    • Nic
    • Nasadím sněhové řetězy
  17. Jak budete postupovat v případě dopravní nehody, při které dojde k poškození vozidla vozidla (vozidel), nikdo nebude zraněn a škoda zjevně nepřesáhne 100 000 Kč?
    • Pokud viník nehody (bez ohledu na to, jestli jsem to já, nebo ten druhý) uznává zavinění, vyplním Evropský záznam nehody, který oba řidiči podepíší, pokud to můj telefon umí, pořídím fotografie a o nehodě informuji odpovědnou osobu na společnosti STARLIFE.
    • Nevím
    • Nic
  18. Jak budete postupovat v případě odcizení vozidla?
    • Přivolám Policii ČR, okamžitě volám odpovědnou osobu na společnosti STARLIFE, aby bylo provedeno elektronické zablokování a lokalizace vozidla, vyplním hlášení o škodě a od Policie si vyžádám kopii protokolu nebo alespoň číslo jednací, pod kterým je událost šetřena.
    • Jedu rovnou na STARLIFE vyzvednout si auto jiné
    • Zavolám jakoukoliv komerční televizi a poskytnu jim rozhovor
  19. Co udělám, pokud mi po přihlášení se na www.starlife.cz vyskočí okénko s požadavkem na vyplnění stavu tachometru?
    • Něco si vymyslím
    • Vyplním aktuální stav tachometru, a pokud jej nevím, okno ignoruji a při nejbližší příležitosti si jej v automobilu opíšu a do tabulky zapíšu
    • Pole ignoruji
  20. Co udělám, pokud obdržím zprávu, že mám auto vrátit?
    • Odevzdám automobil nejpozději do 5 dnů od obdržené zprávy na centrálu STARLIFE (pokud mi STARLIFE nenabídne jiné řešení). Pokud ne, dobrovolně a rád zaplatím 20 000 Kč.
    • Nevím
    • Nic, ze STARLIFE si pro něj přijedou
  21. Co udělám, pokud rozbiju zpětné zrcátko?
    • Nechám ho na vlastní náklady opravit
    • Zavolám na STARLIFE zodpovědnou osobu
    • Nic
  22. Budu udržovat automobil v čistém stavu.
    • Vždy udržuji auto, aby mi a společnosti STARLIFE dělalo dobrou reklamu.
    • Jednou za měsíc auto umyji
    • Do myčky zásadně nejezdím
  23. Pokud se koná akce společnosti STARLIFE, tak vždy přijedu automobilem čistým.
    • Ano, před akcí zajedu s autem na myčku a přijedu minimálně 30 minut před akcí, abych měl dobré místo na parkování, aby byl automobil vidět.
    • Zaparkuji tak daleko, aby ho nikdo neviděl
    • Je mi to jedno
  24. Jaká je spoluúčast při havárii?
    • 5%, minimálně 5 000 Kč, pokud si doplatím měsíčně tak 1 % a minimálně 1 000 Kč
    • 10 % minimálně 10 000 Kč
    • Žádná

Vaše případné požadavky na dovybavení vozu před jeho převzetím:









Máte zájem o nadstandardní motorizaci či typ řazení?












Máte zájem o barvu na přání?
















(Kliknutím na barvu zobrazíte náhled auta)













Souhlasím se zněním vzoru smlouvy o nájmu dopravního prostředku

Popis tabulky:
Typ automobilu = typ automobilu, který je ve standardní nabídce společnosti STARLIFE
Standardní cena auta = orientační cena automobilu dostupná na trhu
ŽÁDOST = žádost o přidělení automobilu = po dosažení PV a BPGV v jednom kalendářním měsíci lze zažádat o automobil na www.starlife.cz v sekci program AUTO333
Měsíční plnění = minimální výše PV a BPGV, dle které je určena výše měsíční splátky
Měsíční splátka = výše měsíční splátky za daný automobil

Postup přidělení automobilu v programu AUTO 333:

  1. Člen STARLIFE (dále jen Žadatel) splní požadovanou výši BPGV pro přidělení automobilu.
  2. Žadatel zažádá o automobil kliknutím na www.starlife.cz v sekci PROGRAM AUTO333 na požadovaný automobil (tím se zařazuje do pořadníku + je srozuměn se zněním smlouvy na 1 rok).
  3. Žadatel je kontaktován společností STARLIFE dle pořadníku s dotazem, zda zájem o automobil trvá či nikoli (NE = nic se neděje; ANO = postupuje se dále dle bodu 4.).
  4. Pokud ANO, je domluven společný termín předání automobilu.
  5. Dle domluveného data předání automobilu je vystavena faktura na úhradu 1. měsíce užívání automobilu (poměrná část dle počtu dnů užívání; celý měsíc = 2.900 Kč).
  6. V momentu předání automobilu musí být podepsána smlouvu a uhrazena 1. faktura (je možné i v hotovosti při převzetí automobilu).

Poznámka:

  1. V případě, že Žadatel nemá uhrazeny dva měsíce (dvě faktury) má společnost STARLIFE právo přidělený automobil odebrat. Žadatel užívající automobil je povinen po vyzvání automobil neprodleně vrátit na centrálu STARLIFE v Hostivici a uhradit dlužné splátky.
  2. Společnost STARLIFE si vyhrazuje právo měnit podmínky pro nové Žadatele v programu AUTO 333, stejně tak jako právo ukončit či omezit program AUTO 333.

  1. Kdy můžeme automobil očekávat?
    • STARLIFE: Od schválení přidělení automobilu do šesti týdnů (i během této doby bude sledována Vaše aktivita a i na základě této ne/aktivity může být žádost zamítnuta).
  2. Jak probíhá fakturace?
    • STARLIFE: Daný měsíc se vždy platí na počátku daného měsíce. Příklad: v 01/2017 splním 100 PV, 1.200 BPGV -> spolu se smlouvou dostanu fakturu na 02/2017, kterou musím ještě před převzetím Škoda Fabia uhradit (či osobně přímo při přebírání automobilu na centrále STARLIFE). Další faktury jsou vystaveny na základě plnění podmínek a to tak, že daný měsíc vychází z výsledků minus 2 měsíce (př. výsledek za 01/2017 je podkladem pro fakturu měsíce 03/2017, výsledek za 02/2017 je podkladem pro fakturu měsíce 04/2017).
  3. Opravdu každý rok obdržím nový automobil?
    • STARLIFE: Ano.
  4. Pokud jsem v pořadníku a nemám o automobil nakonec zájem, mohu toto místo přepustit někomu jinému?
    • STARLIFE: Bohužel ne.
  5. Pokud mám automobil na 1 rok, kdo platí pojištění + servis?
    • STARLIFE: Společnost STARLIFE.
  6. Kdo hradí letní/zimní pneumatiky?
    • STARLIFE: Pneumatiky jsou ve vaší režii. Automobil dostanete s letními/zimnímu pneu a ty „druhé“ si pořizujete sami (jsou vaše).
  7. Je potřeba pro měsíční plnění (udržení) automobilu osobní nákup?
    • STARLIFE: Ano, minimálně 100 PV měsíčně (pokud je osobní nákup nižší, je měsíční splátka 5.200 Kč bez ohledu na výši BPGV).
  8. Uvedené minimální BPGV pro zisk automobilu je pouze pro nové členy nebo i pro stávající?
    • STARLIFE: BPGV je pro nové i stávající členy
  9. Může o automobil zažádat i klon?
    • STARLIFE: ANO, ale nejedná se o standardní záležitost, přidělení bude posuzováno individuálně, požadavky zasílejte na auto333@starlife.cz.
  10. Mohu si automobil ponechat po dobu pěti let s tím, že si jej pak odkoupím?
    • STARLIFE: Není to možné, nedovoluje nám to smlouva s dodavatelem automobilů. I kdyby tomu tak nebylo, ani bychom tuto možnost nedoporučili, není pro Vás nikterak výhodná. Nevěříte? Napište na auto333@starlife.cz a my Vás o tom přesvědčíme.


Kolik Vás měsíčně stojí Vaše auto? Věnujte dotazníku čas, budete překvapeni....
Jde o Vaše peníze.

Se STARLIFE,
každý rok nové auto!

 Kč
 Kč
 Kč
 Kč

Platím

ročně
měsíčně
orientační ceny
 Kč  Kč 9 800 - 70 000 Kč
 Kč  Kč 1 650 - 4 000 Kč
 Kč  Kč 2 500 - 10 000 Kč
celkem za 5 let
měsíčně
orientační ceny
 Kč  Kč 4 ks: 4 000 - 9 000 Kč
 Kč  Kč 90 000 km: 7 000 - 12 000 Kč
 Kč  Kč průměrně 1 000 Kč/ 1 ks
 Kč  Kč průměr 5 000 - 20 000 Kč/5 let
 Kč
 Kč
 Kč
 Kč
To mohla být dovolená!

OTÁZKY PRO ZÁJEMCE AUTO333

  1. Řídíte rád?
    • Ne
    • Ano, je to pro mě relax
    • Nevím
  2. Co máte nejraději na jízdě autem?
    • Řízení
    • Jízdu jako spolujezdec
    • Spánek na zadním sedadle
  3. Jste dobrý řidič?
    • Nevím, nemám řidičský průkaz
    • Ne, stále přicházím o body
    • Ano a mám platný řidičský průkaz
  4. Znáte podmínky plnění v programu AUTO333?
    • Ne
    • Ano, stačí se jednou kvalifikovat a mám auto zdarma
    • Ano, znám podmínky AUTO333
  5. Jaká jsou kritéria pro přidělení automobilu společností STARLIFE v programu AUTO333?
    • Splnit požadovanou výši PV a BPGV, a po té se přihlásit do programu AUTO333
    • Splnit požadovanou výši BPGV, a po té se přihlásit do programu AUTO333
    • Nemusí se nic plnit, stačí záruka sponzora
  6. Liší se kritéria pro přidělení Škoda Fabia či Škoda Octavia?
    • Ano
    • Ne
    • Nevím
  7. Liší se kritéria měsíčního plnění Škoda Fabia či Škoda Octavia?
    • Ano
    • Ne
    • Nevím
  8. Jaká kritéria jsou sledována pro výši měsíční platby za automobil v programu AUTO333?
    • Měsíční částka je stejná bez ohledu plnění jakéhokoli plánu
    • Je potřeba plnit PV, registrace a BPGV
    • Je potřeba plnit PV a BPGV
  9. Jaký minimální obrat (BPGV) musíte udělat pro kvalifikaci na AUTO333?
    • 1 999 BPGV
    • 7 000 BPGV
    • 1 200 BPGV
  10. Jedním z kritérií pro výši měsíční platby u Škoda Octavia je osobní nákup ve výši 100 PV. Kolik je u Škoda Fabia?
    • 50 PV
    • 100 PV
    • 10 PV
  11. Pokud plním plán na 100 %, na jakou výši dostanu fakturu?
    • 0 Kč
    • 2 900 Kč
    • 5 200 Kč
  12. Kdy dostanu svou první fakturu?
    • Po ukončení prvního měsíce
    • Při převzetí automobilu
    • Nejpozději při převzetí automobilu musí být faktura uhrazena
  13. Kdy dostávám faktury k úhradě měsíční částky (na základě splnění podmínek AUTO333)?
    • Po ukončení daného měsíce na základě výsledků PV a BPGV
    • Na počátku daného měsíce na základě výsledků PV a BPGV měsíce předchozího
    • Na počátku měsíce neboť částka je stále stejná
  14. Co se stane, pokud nezaplatím svou fakturu za užívání automobilu?
    • Pokud jednu, nestane se nic, pokud dvě, musím odevzdat automobil na centrálu STARLIFE a uhradit dlužné částky za všechny měsíce
    • Nic se nestane
    • Částka je odečtena sponzorovi DIAMOND z bonusu
  15. Kolik budu platit v případě, že budu plnit obchodní plán AUTO333 na 70 %?
    • Budu platit 5 200 Kč
    • Nic
    • Vrátím auto
  16. Kolik budu platit měsíční částku, pokud mám 100 PV a 950 BPGV?
  17. Kolik budu platit měsíční částku, pokud mám 100 PV a 1 000 BPGV?
  18. Kolik budu platit měsíční částku, pokud mám 100 PV a 1 100 BPGV?
  19. Kolik budu platit měsíční částku, pokud mám 100 PV a 1 200 BPGV?
  20. Kolik budu platit měsíční částku, pokud mám 100 PV a 8 000 BPGV?
  21. Kolik budu platit měsíční částku, pokud mám 50 PV a 1 000 BPGV?
  22. Kolik budu platit měsíční částku, pokud mám 0 PV a 1 200 BPGV?
  23. Kdy a kam pojedu s vozem na servisní kontrolu?
    • Ve chvíli, kdy mne upozorní palubní počítač, že „je čas“, objednám se do autorizovaného servisu, dle značky vozidla
    • Nikam jezdit nebudu, k servisní kontrole nedojde
    • Kamkoliv
  24. Jak vám vyšel výsledek KALKULAČKY na AUTO333, jaká byla úspora za 5 let?
  25. Co byste měl udělat při jízdě za snížené viditelnosti, mlze?
    • Rozsvítím mlhová světla a přizpůsobím rychlost a styl jízdy
    • Snížím rychlost na 100 km/hod
    • Vypnu světla
  26. Víte co znamená pravidlo "zipu"? (Pravidlo střídavého dání přednosti jinému vozidlu z pruhu, který končí, do pruhu, který začíná)
    • Ano a řídím se podle něho
    • Ne
    • Neřídím se podle něho
  27. Čím by mělo být vozidlo vybaveno při teplotě nižší než 7°C?
    • Zimními pneumatikami
    • Slunečními brýlemi pro spolujezdce
    • Sněhovými řetězy
  28. Kdo platí servisní prohlídky a provedené úkony na Vašem vozidle?
    • Veškeré servisní prohlídky nebo úkony na vozidle si hradím sám (platí nájemce)
    • STARLIFE
    • K nim ani nedojde
  29. Kdo zajišťuje a platí zimní pneumatiky, pokud dostanu auto na letních pneumatikách?
    • Za zimní pneumatiky vozu odpovídá ten, kdo s vozem jezdí. Tedy já (nájemce).
    • STARLIFE
    • Sponzoři
  30. Jak budu postupovat, pokud začne kontrolka na palubní desce signalizovat závadu?
    • Pojedu s vozem do autorizovaného servisu a zavolám na STARLIFE
    • Nebudu dělat nic
    • Zavolám do STARLIFE zodpovědnou osobu
  31. Co udělám, pokud auto začne mít jiné jízdní vlastnosti, než když jste ho převzal?
    • Budu se zajímat proč je tomu tak. Zajedu do autorizovaného servisu, dle značky vozidla.
    • Nic
    • Nasadím sněhové řetězy
  32. Co udělám, pokud dojde k defektu kola?
    • V případě, že mám rezervní kolo, tak provedu výměnu. Pokud rezervní kolo nemám, použiji pro dojezd do pneuservisu sadu na lepení. Nebo si zavolám pomoc.
    • Nic, jedu dál
    • Rozbrečím se
  33. Jak budete postupovat v případě dopravní nehody, při které dojde k poškození vozidla?
    • Vždy přivolám policii. I při malém poškození. Jedná se o vozidlo třetí osoby. Ihned po přivolání policie, informuji odpovědnou osobu na společnosti STARLIFE. Vyplním záznam o dopravní nehodě.
    • Nevím
    • Nic
  34. Co udělám, pokud mi po přihlášení se na www.starlife.cz vyskočí okénko s požadavkem na vyplnění stavu tachometru?
    • Něco si vymyslím
    • Vyplním aktuální stav tachometru, a pokud jej nevím, okno ignoruji a při nejbližší příležitosti si jej v automobilu opíšu a do tabulky zapíšu
    • Pole ignoruji
  35. Co udělám, pokud obdržím zprávu, že na základě neplní plánu AUTO333, mám auto vrátit?
    • Odevzdám automobil nejpozději do 5 dnů od obdržené zprávy na centrálu STARLIFE (pokud mi STARLIFE nenabídne jiné řešení). Pokud ne, dobrovolně a rád zaplatím 20 000 Kč.
    • Nevím
    • Nic, ze STARLIFE si pro něj přijedou
  36. Co udělám, pokud rozbiju zpětné zrcátko?
    • Nechám ho na vlastní náklady opravit
    • Zavolám na STARLIFE
    • Nic
  37. Souhlasím s tím, že pokud nevrátím automobil podle stanovených podmínek, tak veškeré náklady s tím spojené uhradím?
    • Ano uhradím veškeré náklady s předáním auta, dle smlouvy, což je 20 000 Kč
    • Nechám auto před domem
    • Nezaplatím nic
  38. Budu udržovat automobil v čistém stavu.
    • Vždy udržuji auto, aby mi a společnosti STARLIFE dělalo dobrou reklamu.
    • Jednou za měsíc auto umyji
    • Do myčky zásadně nejezdím
  39. Když je firemní prezentace STARLIFE, tak vždy přijedu automobilem čistým.
    • Ano, před akcí zajedu s autem na myčku a přijedu minimálně 30 minut před akcí, abych měl dobré místo na parkování, aby byl automobil vidět.
    • Zaparkuji tak daleko, aby ho nikdo neviděl
    • Je mi to jedno
  40. Jaká je spoluúčast při havárii?
    • 5%, minimálně 5 000 Kč, pokud si doplatím 150 Kč měsíčně tak 1 % a minimálně 1 000 Kč
    • 10 % minimálně 10 000 Kč
    • Žádná
Gratulujeme!
Ještě to není ono.
Zkuste to prosím znovu!
Nejste přihlášeni.
Přihlašte se prosím v horním menu pomocí svého ID a hesla.

Leták

Program AUTO 333

Leták

Fabia 500

Informace

Program AUTO 333
Počkejte prosím na nahrání dat…