STARLIFE

Produkty zdarma

Pexeso

Kategorie:

Potíže:

Call Centrum:
+420 737 252 404, -405
objednavky@starlife.cz
Otázky a odpovědi ve formátu PDF
(vhodný pro tisk)

Otázky a odpovědi

Věříme, že Vám následující otázky a odpovědi pomohou v orientaci těch základních informací o společnosti STARLIFE. Pokud zde nenaleznete odpověď na Váš dotaz, neváhejte a napište na info@starlife.cz, rádi a rychle Vám zpět odpovíme.

Děkujeme

Kde se dozvím více o společnosti STARLIFE?
Představení společnosti STARLIFE naleznete na našich webových stránkách www.starlife.cz v sekci O NÁS
              
K čemu slouží přidělené ID a heslo?
ID, neboli Identifikační číslo slouží k rychlejší komunikaci a vyřízení Vašeho požadavku na centrále STARLIFE. Heslo budete potřebovat k přihlášení na webové stránky STARLIFE. Bez přihlášení jsou webové stránky omezeny a neuvidíte úplně vše…

Máte INFO LINKU?
Ano, rádi Vám poradí na níže uvedených kontaktech:
Všeobecné informace: info@starlife.cz
Produkty: +420 737 252 404, objednavky@starlife.cz
Privátní Síť STARLIFE: +420 737252410, mobil@starlife.cz

Pondělí – pátek: 8:00 – 16:30 hodin

Pokud chci nakupovat produkty, musím být členem STARLIFE?
Samozřejmě nemusíte, nakoupení produktů je dostupné pro každého. Členství se však vyplatí, přináší jen výhody: budete mít výhodnější ceny produktů, budete získávat slevy na své nákupy, můžete využít promoční akce nebo výhodnější volání v Privátní Síti STARLIFE.

Dostanu slevu, pokud se zaregistruji do společnosti STARLIFE?
ANO, slevu budete mít podle výše vašeho prvního (registračního) nákupu:
1. Nákup za 1.750 Kč = na každý další nákup máte slevu 14 % (bez omezení)
2. Nákup za 5.500 Kč = na každý další nákup máte slevu 28 % (bez omezení)

Jak mohu objednat produkty?
Úplně jednoduše:
e-mail: objednavky@starlife.cz
tel.:      +420 737 252 404, +420 737 252 405
E-shop:    www.starlife.cz

Máte prodejnu? Kde a jak má otevřeno?
Ano, máme, je přímo na centrále STARLIFE, Palouky 616, 253 01 Hostivice
Otevírací doba:
pondělí:                    9.00 – 16.00
úterý:                        9.00 – 18.00
středa – pátek:         9.00 – 16.00

Jaké jsou dodací lhůty objednaného zboží?
Dodací lhůta je závislá na dostupnosti produktu, platebních podmínkách a podmínkách dodání, a činí maximálně 5 pracovních dnů. Více ve Všeobecných obchodních podmínkách pod bodem č. 6, viz odkaz www.starlife.cz/int/pages/terms_of_service.asp?lng=cz

Kde najdu katalog produktů?
Online katalog produktů - stačí kliknout na odkaz www.starlife.cz/int/products/catalog.asp?lng=cz
Katalog produktů i jiné tiskoviny si můžete stáhnout na www.starlife.cz/int/pages/documents/documents.asp?lng=cz. Na tomto odkazu je rozdělení tiskovin dle funkčnosti a dle jazyků.

Lze zjistit složení jednotlivých produktů?
Ano, toto je naše velká přednost před ostatními prodejci! Neskrýváme naše složení. Naopak chceme, aby je každý viděl a mohl srovnávat s konkurencí (množství aktivní látky/cena). Složení je vždy vypsáno po rozbalení jednotlivého produktu.
Např.: www.starlife.cz/int/products/product_detail.asp?lng=cz&ID=1111

Jak zjistím, jaké produkty jsou skladem?
V sekci PRODUKTY je řádek Produkty skladem. Nebo klikněte na www.starlife.cz/int/products/stock.asp?lng=cz (po přihlášení svým ID a heslem).

Co dělat, pokud mi nepřijde objednané zboží?
Stačí, pokud nás kontaktujete na:
e-mail: objednavky@starlife.cz, reklamace@starlife.cz
tel.:   +420 737 252 404, +420 737 252 405

Chtěl bych reklamovat zboží?
Ve Všeobecných obchodních podmínkách pod bodem 8. je rozepsán postup reklamace www.starlife.cz/int/pages/terms_of_service.asp?lng=cz nebo nás kontaktujte na:
e-mail reklamace@starlife.cz

Mohu nechat zaslat zboží i do zahraničí?
Samozřejmě. Společnost STARLIFE má mnoho odběratelů i ze zahraničí, proto máme již mnohaleté zkušenosti se zasíláním zboží do zahraničí. Více informací a postup naleznete na www.starlife.cz/int/pages/teamwork/shipment.asp?lng=cz

Chtěl bych se poradit s Vaším odborníkem na produkty STARLIFE. Lze to?
Jednoduše najeďte na odkaz www.starlife.cz/int/pages/consultations/ots_table.asp?lng=cz a zde si vyberte, jakým způsobem chcete dotaz do poradny podat.

Jak mám postupovat, pokud chci být Privátní Síti STARLIFE a tím získat levnější volání?
Členství v PSS je podmíněno sepsáním smlouvy, více informací Vám zodpoví Váš sponzor nebo kontaktujte naše Call centrum:
tel.:      +420 737 252 410, +420 737 252 411, +420 737 252 406
e-mail: mobil@starlife.cz

Nebyl jsem na akci konané společností STARLIFE, ale zajímalo by mne „jak to tam vypadalo“?
Pro tyto situace máme v sekci FOTOGALERIE uloženy fotky ze všech konaných akcích - www.starlife.cz/int/pages/photogallery.asp?lng=cz.  Po přihlášení si můžete vybrat a udělat si vlastní obrázek toho „o co jste přišel“. :-)

Chtěl bych vstoupit do programu AUTO333?
Program AUTO333 je výborný nástroj pro budování Vašeho obchodu. Možnost využít tuto nabídku a brázdit po českých silnicích a dělat reklamu jak sobě, tak i STARLIFE má pouze člen STARLIFE. Musíte být aktivní, plnit plán a i Vy se stanete majitelem nového auta. V sekci BUSINESS, řádek Bonusové výpisy pod tlačítkem Program AUTO333, viz. www.starlife.cz/bonus/?lng=cz můžete jednoduše zjistit, zda splňujete podmínky přidělení auta a také jaké jsou Vaše konkrétní podmínky.

Co znamená pojem PV, BPV, BPGV?
PV – bonusový bod (1 PV = 28 Kč pro Reprezentanta, 1 PV = 33,6 Kč pro VIP klienta, 1 PV = 39,2 Kč pro zákazníka)
BPV – výše bonusu v bonusových bodech
BPGV – součet PV v síti uvedeného reprezentanta

Celý bonusový systém Vám určitě rád vysvětlí Váš sponzor…
Otázky a odpovědi ve formátu PDF (vhodný pro tisk)
Počkejte prosím na nahrání dat…