„V jednoduchosti je krása, síla a efektivita“

STARLIFE

Produkty zdarma

PROGRAM AUTO 333

Pexeso

Dárkové balení

Kategorie:

STARLIFE INTERNATIONAL CONVENTION.png

Potíže:

NOVINKY

| 15:40:39

1+1 na FLEXI-MOBILITY STAR pro účastníky WS...

| 11:54:10

Změna u produktu...

U produktu EYE STAR #1012, dochází ke změně barvy kapsle. Obsah aktivních látek, velikost balení i ceny zůstávají beze změny.
| 00:46:27

Nové sportovní oblečení...








| 15:02:02

Změna u produktu...

U produktu JOINT ACTIVITY STAR #7187, dochází ke změně tvaru, velikosti a barvy tablety. Obsah aktivních látek, velikost balení i ceny zůstávají beze změny.
| 08:15:40

Předobjednávka MULTI STAR...

| 14:23:34

Změna u produktu...

U produktu LECITHIN 500 STAR #2720, dochází ke změně tvaru a velikosti tobolky. Obsah aktivních látek, velikost balení i ceny zůstávají beze změny.
| 11:08:05

MOŘE 10/2017...

| 02:51:33

Pozvánka na Letní Workshop 17. 6. 2017...

| 13:57:01

Telefonická poradna OTS – MUDr. Renáta Růžková...

Z důvodu státních svátků je přesunuta telefonická poradna MUDr. Renáty Růžkové na tyto dny:

úterý 2.5.2017 => 16 - 17 hodin
úterý 9.5.2017 => 16 - 17 hodin
| 09:44:16

Maličkosti, které potěší…...

Facebook

Reklamace

  1. Reklamační řád popisuje postup, jakým způsobem přistupovat při reklamaci vadného zboží. Zboží je vadné, není-li dodáno v ujednaném množství, jakosti a provedení. Za vadu se považuje i plnění jiného zboží.
  2. Právo Kupujícího z vadného plnění zakládá vada, kterou zboží nemá při přechodu nebezpečí škody na Kupujícího, byť se projeví později. Právo Kupujícího založí i později vzniklá vada, kterou Prodávající způsobil porušením své povinnosti.
  3. Nebezpečí škody přechází z Prodávajícího na Kupujícího převzetím zboží. Týž následek má, nepřevezme-li Kupující zboží, ač mu s ním Prodávající umožnil nakládat.
  4. Kupující může reklamované zboží odeslat na adresu: STARLIFE s.r.o., Husovo nám. 1702, 253 01 Hostivice. Reklamované zboží by mělo být důkladně zabezpečeno, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho dalšímu poškození, balík by měl být označen viditelně "REKLAMACE" a obsahovat: reklamované zboží, kopii nákupního dokladu, podrobný popis vady a kontaktní údaje Kupujícího. Bez výše uvedeného je znemožněna identifikace původu i vady zboží.
Počkejte prosím na nahrání dat…